کد خبر: 16172
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
دستگاه استخراج ارز دیجیتال

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: ۵۰ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال در بازرسی از منازل مسکونی در سطح این استان کشف شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم، مهدی آهنین‌پنجه در این زمینه افزود:  بر اساس پایش میزان و نحوه مصرف برق مشترکان و همچنین بازدیدهای دوره‌ای گروه‌های تست و بازرسی انشعابات برق، در راستای کاهش پیک‌بار شبکه و جلوگیری از خاموشی‌های ناشی از کمبود تولید و همچنین مبارزه با انشعابات غیرمجاز بازرسی از منازل مسکونی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی ضمن قدردانی از  همکاری نیروی انتظامی و تیم ویژه عملیاتی بسیج  در بازرسی و گشت زنی از محل‌های مشکوک، اضافه کرد: در بازرسی از ۳۲ محل در بخش خانگی در سطح استان قم تعداد ۵۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کشف و جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز مراتب را به سامانه پیامکی حراست این شرکت 3000290132 اطلاع‌رسانی  کنند ضمن  شناسایی و جمع‌آوری این دستگاه‌ها، به پایداری بیشتر شبکه برق به‌ویژه در ایام تابستان کمک شود.

در حال ‌حاضر حدود ۶۰۰ هزار مشترک برق در استان قم وجود دارد؛ ۱۳ درصد برق قم در بخش کشاورزی، ۲۸.۴ درصد در بخش صنعت، ۳۶.۵۵ درصد در بخش خانگی، ۱۰.۴ درصد در بخش عمومی، ۹.۷۸ درصد سایر مصارف و ۱.۸۳ در بخش روشنایی معابر مصرف می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =