کد خبر: 16018
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
انتخابات

فرماندار گرمسار از سکونت یک هزار و ۲۰۰ نفر رأی اولی در این شهرستان خبرداد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات برای آینده‌سازی کشور ضروری است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، سعید متقی، با اشاره اینکه تاکنون حضور و مشارکت مردم گرمسار در انتخابات مطلوب بوده است، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار سرشماری یک هزار و ۲۰۰ نفر رأی اولی در این شهرستان سکونت دارند.

وی با اشاره به اینکه درمجموع حدود ۵۴ هزار نفر از مردم این شهرستان واجد شرایط برای شرکت در انتخابات هستند، تصریح کرد: یک هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در ۷۵ شعبه اخذ رأی در سراسر شهرستان گرمسار و روستاهای تابع آن مشغول به فعالیت هستند.

فرماندار گرمسار با تأکید بر اینکه مقابله با قانون‌شکنان و جلوگیری از تخلفات انتخاباتی در دستور کار هیئت اجرایی، ناظران و بازرسان انتخابات این شهرستان قرار دارد، گفت: ۳۹ شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی گرمسار، ۱۸ شعبه در روستاهای بخش گرمسار و ۱۸ شعبه در بخش ایوانکی مهیا شده است.

متقی بابیان اینکه مردم مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند، تصریح کرد: شورای شهر و روستاهای تابع این شهرستان پنج کرسی دارد که ۳۳ نفر در بخش مرکزی گرمسار و هشت نفر در بخش ایوانکی برای تصدی در کرسی این شوراها به رقابت می‌پردازند.

وی در مورد رقابت شورای روستاهای این شهرستان اضافه کرد: درمجموع ۳۷ روستا با ۱۱۱ کرسی شورای روستایی در این شهرستان وجود دارد که ۲۰۴ نفر برای تصدی این کرسی‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =