امداد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آماده باش پایگاه های امداد و نجات جاده‌ای و امداد هوایی هلال احمر در سطح استان همزمان با انتخابات خبرداد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، سید قاسم موسوی روز جمعه افزود: این آماده باش به دلیل برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان زنجان در ۱۱ پایگاه امداد و نجات جاده ای و هشت پایگاه پشتیبان آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این نیز پایگاه ها و مراکز پشتیبان، امداد هوایی مستقر در زنجان برای ارائه خدمات امدادی در آماده باش نسبی قرار دارد.

موسوی خاطرنشان کرد: امدادگران و نجاتگران برای ارائه خدمات امدادی در این استان با تجهیزات کامل فعال هستند.
وی تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

به گزارش ایرنا، یک هزارو ۶۳ شعبه آرای مردم استان زنجان را جمع آوری می کنند و ۸۲۰ هزار نفر در این استان واجد شرایط شرکت در انتخابات و از این تعداد حدود ۱۹ هزار نفر رای اولی هستند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  امروز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰   آغاز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =