کد خبر: 15875
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
شورا

فرماندار تنکابن از پیش بینی ۲۱۹ شعبه اخذ رأی برای جمع آوری آرای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۲۹۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، سید امیر حسینی جو روز چهارشنبه افزود : از این تعداد شعب اخذ رای ۲۸۵ شعبه ثابت و ۶ شعبه نیز به صورت سیار است.

وی تعداد رای اولی ها را در شهرستان تنکابن را ۲ هزار و ۴۲۴ نفر اعلام کرد و اظهار داشت : از این تعداد یک هزار و ۲۴۱ نفر مرد و یک هزار و ۱۸۳ نفر زن می باشد.

حسینی جو با بیان اینکه ۱۲۷ هزار و ۲۲ نفر در شهرستان تنکابن واجد شرایط رای دادن هستند ، خاطر نشان کرد : تمام پیش بینی های لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای انجام گرفته و رابطین بهداشتی بر آن نظارت مکامل خواهند داشت.

وی روند تبلیغات نامزدها در انتخابات پیش رو را مطلوب توصیف کرد و افزود : خوشبختانه در بسیاری از ستادهای تبلیغاتی پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و شور و شوق خاصی در شهرستان تنکابن حکمفرماست .

فرماندار تنکابن حضور گسترده مردم در انتخابات را بزرگ ترین سرمایه و پشتیبان برای گرفتن تصمیم های بزرگ و شکستن تحریم ها دانست و تصریح کرد : اگر کشور بخواهد درمسیر درست حرکت کند نیازمند همراهی مردم است.

وی یادآور شد : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به برگزاری انتخابات باشکوه ، تمام تلاش را برای برگزاری باشکوه و مشارکت حداکثری همراه با حفط امنیت و سلامت انتخابات انجام خواهیم داد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری به همراه میاندوره ای پنجمین انتخابات خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =