کد خبر: 15823
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
کمک

مسوول روابط عمومی سپاه الغدیر یزد از آغاز توزیع ۱۰ هزار وعده غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند و افراد آسیب‌دیده از بیماری کووید ۱۹ در این استان خبرداد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، محمد برزگر روز سه‌شنبه افزود: این تعداد وعده غذای گرم طبق برنامه با شناسایی نیازمندان هر محله و مناطق دوردست با همکاری مسوولان مساجد و نیروهای بسیجی انجام می شود.

وی ادامه داد: هزینه تهیه و توزیع غذا از سوی مردم نیکوکار و خیران با پیگیری و همکاری مساجد به خصوص پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی به نحو مناسب تامین شد .

این مسوول بدون اشاره به هزینه تهیه این تعداد غذای گرم اظهار کرد: تا پایان سال‌جاری بر حسب ضرورت، کار تهیه و توزیع غذا جزو برنامه هایی است که با همکاری و همراهی مردم و خیران در استان پیگیری می‌شود.

برزگر بیان کرد: در این اربتاط  انجام امور فرهنگی در کنار فعالیت‌های حمایتی برای نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر پیش‌بینی شد که تاکنون اقدام‌های خوبی هم صورت گرفته  است و این روند همچنان ادامه دارد .

به گفته وی، مردم و خیران برای همکاری در این امر مهم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۴۱۰۳۷۱۵۵۴۵۴۵۱ و یا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۶۷۲۵ به نام مجمع خیران جهاد بسیجی واریز کنند.

استان  یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار  بسیجی سازماندهی شده دارد  و شعار دهه کرامت  سال ۱۴۰۰؛ «خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل بیت(ع)» انتخاب شد.

 دهه کرامت یکم ذی‌القعده (۲۲ خرداد) مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه(س ) و روز دختر  آغاز می شود و ۱۱ ذی‌القعده ( اول تیر ماه) سالروز ولادت امام رضا(ع) و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، «امام رضا علیه السلام؛ امام کرامت و گره گشایی» پایان  می یابد.

  همچنین دیروز  توزیع هشت هزار بسته معیشتی به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون تومان همزمان با سیزدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت دهه کرامت  در ۱۰ شهرستان استان یزد آغاز شد.

به گفته جانشین سپاه الغدیر استان یزد ،بسته‌های معیشتی شامل برنج، رب گوجه فرنگی، حبوبات، خشکبار و ماکارونی است  و تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد استان آماده جذب کمک های خیران است.

سرهنگ حسین زارع کمالی در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهار کرد: این تعداد بسته‌ معیشتی که با همکاری مردم نیکوکار و خیران تهیه شد تا پایان دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) بین اقشار آسیب پذیر توزیع می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =