15

کشتی‌آرای با بیان اینکه از ابتدای هفته تا امروز سکه ۱۲۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است، گفت: قیمت سکه امروز بین ۵ تا ۱۰ هزار تومان در نوسان بود.

به گزارش روسنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد کشتی آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر، گفت: قیمت سکه امروز بین ۵ تا ۱۰ هزار تومان در نوسان بود.

وی با بیان اینکه از ابتدای هفته تا امروز سکه ۱۲۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است، اظهار کرد: امیدواریم که وضع بازار به ثبات قیمت برسد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به اینکه حباب سکه امروز به ۵۸۰ هزار تومان رسیده است، تصریح کرد: از ابتدای هفته تا امروز حباب سکه ۸۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

به گفته کشتی آرای، پیش بینی دقیقی نمی‌توان در بازار طلا و سکه داشت.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه نمی‌توان افراد را به خرید طلای آب شده مجبور کرد، افزود: متأسفانه افراد غیر حرفه‌ای که در این بخش مشغول به فعالیت هستند و تخصصی در این موضوع ندارند به بازار لطمه می‌زنند.

امروز در بازار آزاد تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد. براین اساس قیمت‌ها نسبت به روز قبل کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۹۵۵ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۳۶ هزار و ۷۵ تومان رسید و هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱.۲۷۳ دلار و ۵۱ سنت دلار معامله شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =