کد خبر: 1464
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
خادم

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بیمه بیکاری به داد کشاورزان سیل زده برسد،گفت: پرداخت خسارت کشت و بیمه بیکاری دو اهرم اساسی برای حمایت از کشاورزان سیل زده تلقی می‌شود.

به گزارش روسنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علاء الدین خادم  درباره حال و روز اقتصاد معیشتی  کشاورزان سیل زده،گفت: پر واضح است که اقتصاد کشاورزان با  تولید بهینه محصولات کشاورزی گره خورده است و اگر شرایط تولید  برای کشاورزان مهیا نشود، کشاورزان محل درآمد اقتصادی دیگری برای ارتزاق اقتصادی نخواهد داشت.

 نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سیل اخیر به برخی از اراضی کشاورزی به حدی خسارت سیل وارده شده است که  بازگشت به چرخه تولید به سرعت به هیچ وجه  امکان پذیر نخواهد بود بنابراین برای  ترمیم این نوع از  اراضی کشاورزی ما نیازمند برنامه ریزی های بلند مدت هستیم.

خادم افزود:تمام ارگان و مسئولان ذی ربط برای سرعت بخشیدن  به  بازگشت کشاورزان به چرخه تولید، الزامی است که با برنامه ریزی هدفمند از هیچ تلاشی دریغ نورزند تا بتوان اقتصاد کشاورزی را که نقش اساسی در تنظیم نرخ کالاهای اساسی دارد رابه سرمقصد مناسبی هدایت کرد.

بیمه بیکاری پشتوانه کشاورزان سیل زده تا بازگشت به تولید باشد

عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس  با بیان اینکه بیمه بیکاری پشتوانه کشاورزان سیل زده تا بازگشت به تولید باشد یادآورشد: پرداخت خسارت کشت و بیمه بیکاری  دو اهرم اساسی برای حمایت از کشاورزان سیل زده تلقی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =