بصاری

اولین رویداد ملی برای بررسی نیازهای فناورانه با مشارکت سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه و پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش روستانیوز، هادی بصاری با اشاره به برگزاری اولین رویداد ملی برای بررسی و ارائه راهکارهای فناورانه جهت حل مشکلات پسماند اظهار کرد: این رویداد با هدف تبیین نیازهای سازمان مدیریت پسماند و یافتن راهکارهای علمی برای برطرف کردن آن‌ها با مشارکت سازمان و پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت بهره‌مندی از مدیریت علمی در زمینه مدیریت پسماندها گفت: با استفاده از توان و ظرفیت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی قدم‌های مفیدی را در جهت استفاده از توان نخبگان به ویژه نخبگان بومی استان می‌توان برداشت.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: این رویداد جهت شناخت و ارائه راهکارهای بهبود مدیریت پسماند و به روز شدن خدمات با فناوری‌های روز برگزار می‌شود.
بصاری تصریح کرد: برای گذر از مدیریت سنتی پسماند به سوی مدیریت نوین، نیازمند شناسایی مشکلات و چالش‌های اساسی پسماند و یافتن راهکارهای علمی و فنی هستیم.
وی گفت: مسیری طولانی و پرچالشی را در پیش رو داریم ولی به راهی که در آن قدم گذاشته‌ایم، باور داریم و تمام تلاشمان بر این است که اقداماتی در خور و لایق شهر و شهروندان فهیم ارومیه انجام دهیم.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد: رویداد ملی نیازهای فناورانه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه نیمه اول سال جاری برگزار می‌شود و امید داریم به نتایج مطلوب دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =