تسهیلات

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و ۵۱۶ مورد از این تعداد پرونده معرفی شده به بانک های عامل این استان منجر به انعقاد قرارداد شده است.  

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، کیامرث حاجی زاده روز دوشنبه در بازدید از روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی در شهر زلزله ‌زده سی‌ سخت مرکز شهرستان دنا اظهار داشت:بر اساس گزارش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان تاکنون سه هزار و ۶۱ فقره پرونده زلزله زدگان سی سخت برای دریافت تسهیلات معیشتی و ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی به بانک های عامل استان معرفی شده است. 

وی بر لزوم نظارت هر چه بیشتر بر ساخت و ساز واحدهای مسکونی در شهر زلزله زده سی سخت تأکید کرد. 

حاجی زاده خواستار توجه جدی تر به مسائل مهم دقت، شتاب بخشی، مقاوم سازی و استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب، استاندارد و باکیفیت هنگام ساخت واحدهای مسکونی در شهر زلزله زده سی سخت شد. 

وی افزود: چنین مواردی نیز همواره مورد تأکید حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بوده است. 

حاجی زاده بیان کرد: باید سعی شود که واحدهای مسکونی مردم زلزله زده شهر سی سخت تا اواخر تیرماه ۱۴۰۰ ساخته و تحویل آنان شود. 

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند. 

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است. 

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌ سخت، ۱۹ کیلومتری کمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =