کد خبر: 12687
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
آبرسانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: طبق تفاهم‌نامه منعقده با خیرین از خرید لوله و اتصالات مورد نیاز آبرسانی، خرید پمپ و شیرآلات، خرید و نصب آب شیرین‌کن و خرید تانکر آبرسانی تا مشارکت در اجرای طرح‌های آبرسانی شامل لوله‌گذاری توسط خیرین صورت گرفته است.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، علیرضا قاسمی  با اشاره به اینکه اقدامات مشترک خیران و شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در قالب چندین تفاهم‌نامه همکاری تعریف شده اظهار داشت: تعامل گسترده  و  استقبال خیرین گامی ارزشمند در راستای خدمت و رفع مشکل آب آشامیدنی روستاییان است به نحوی که از ابتدای سال ۹۹ تاکنون با مشارکت خیرین در قالب چندین تفاهم‌نامه آبرسانی به ۶۲ روستا در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این بذل و بخشش در افزایش بهره‌مندی مردم از آب شرب سالم بسیار موثر بوده و امیدواریم به بار نشستن این همکاری‌ها موجبات همراهی سایر خیرین را نیز فراهم سازد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در راستای نهضت خدمت‌رسانی از هیچ کوششی برای بهره‌مندی مردم از نعمت آب شرب دریغ نخواهیم کرد افزود: طی سال گذشته با یاری و مشارکت خیران ۲۱ روستای دارای دچار تنش آبی یا فاقد شبکه استان با جمعیت افزون بر پنج هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: طبق تفاهم‌نامه منعقده از خرید لوله و اتصالات مورد نیاز آبرسانی، خرید پمپ و شیرآلات، خرید و نصب آب شیرین‌کن و خرید تانکر آبرسانی تا مشارکت در اجرای طرح‌های آبرسانی شامل لوله‌گذاری توسط خیرین صورت گرفته است.

قاسمی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب نیز در همین راستا نسبت به تهیه نقشه اجرایی، نظارت بر اجرای عملیات و همچنین تامین ماشین آلات مورد نیاز اقدام کرده است.

وی با اشاره به مشارکت بنیاد کرامت امام رضا(ع) در راستای آبرسانی به روستاها گفت: تعداد ۱۵ روستا در شهرستان دلگان با جمعیت بالغ بر یکهزار و۸۰۰ نفر به همت بنیاد کرامت امام رضا(ع) و حمایت فرماندار دلگان از آب شرب برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین خرید سه دستگاه تانکر آبرسانی سیار از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و خرید لوله و اتصالات مورد نیاز برای تعدادی از روستاهای قصرقند از دیگر اقدامات انجام شده از سوی خیران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =