کد خبر: 12671
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
مدرسه

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی با بیان اینکه ایجاد فضاهای آموزشی مطلوب برای آموزش و تربیت دانش‌آموزان مورد توجه است، گفت: در ۲۵ روستای منطقه آزاد ماکو مدارس جدید با مدارس کانکسی باید جایگزین شود.

به گزارش روستانیوز، محمد رضا عبدالرحیمی، در حاشیه مراسم عقد تفاهم نامه که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، با بیان اینکه در ۲۵ روستای منطقه آزاد ماکو مدارس جدید با مدارس کانکسی باید جایگزین شود، افزود: ۱۳ روستادر شهرستان ماکو، ۴ روستا در شهرستان شوط و۸ روستا در شهرستان پلدشت دارای مدارس و کلاسهای کانکسی هستند و به سرعت باید جایگزین شوند.

 وی با اشاره به اهمیت ایجاد فضاهای آموزشی مطلوب برای آموزش و تربیت دانش‌آموزان اضافه کرد: با وجود محدودیت درآمدی و منابع سازمان، این پروژه‌ها جزو پروژه های اولویت‌دار و زیربنایی توسعه انسان محور منطقه تعریف شد و با جدیت ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی خاطرنشان کرد: توسعه زیربنایی منطقه و رسیدن منطقه در ابعاد مختلف آموزشی و بهداشتی و درمانی به سطح استاندارد در کنار تقویت و گسترش تولید و سرمایه گذاری های اقتصادی با جدیت در دستور کار سازمان منطقه آزاد ماکو است.

این تفاهم نامه به منظور مشارکت در احداث و تکمیل ۲۵ مدرسه جایگزین مدارس کانکسی ۲۵ روستای واقع در منطقه آزاد ماکو در مدت یکسال منعقد شد. با امضای این تفاهم نامه بلافاصله انتخاب پیمانکاران از طریق سازمان نوسازی مدارس صورت می گیرد و پیش بینی می شود ظرف ۴۵ روز آتی پیمانکاران ذیصلاح انتخاب و عملیات اجرایی مربوط شروع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =