کد خبر: 12670
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
پروژه

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: تلاش‌های گسترده‌ای در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی در شهرستان کنگان صورت گرفته است.

به گزارش روستانیوز، حمید حیدری بریدی در آئین معارفه مدیر بنیاد مسکن شهرستان کنگان اظهار داشت: کردی، مدیر سابق بنیاد مسکن کنگان با تدبیر و درایتی که داشت باعث شد امروز با کارنامه درخشانی به درجه بازنشستگی نائل آید.

وی با بیان اینکه همچنان از توانمندی‌های مدیر سابق در مجموعه بنیاد مسکن استفاده خواهد شد، در خصوص مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان کنگان نیز گفت: احمدی‌منفرد مدیر توانمند و با تدبیری است که توانسته ۱۲۱ روستا را در شهرستان تنگستان به خوبی مدیریت کند.

حیدری بریدی ادامه داد: امیدوارم با تجربه چندین ساله ایشان و تعامل با نماینده عالی دولت در شهرستان، دهیاران و مردم در توسعه و شکوفایی منطقه از هیچ‌گونه کوششی دریغ نکند.

فرماندار کنگان در این مراسم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در ادوار مختلف جهت توسعه این شهرستان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: از زحمات مدیر سابق که سال‌ها عهده‌دار این مسئولیت در کنگان بود قدردانی می‌کنم، اما معتقدم در بخش مسکن این شهرستان جای کار زیادی دارد.

سیدعلی پاک‌نژاد ضمن برشمردن توانمندی‌های مدیر جدید بنیاد مسکن کنگان، تصریح کرد: احمدی منفرد در حوزه عمران روستایی در طول دوران مدیریتش در شهرستان تنگستان به خوبی درخشیده و تردید ندارم کسی که چنین تجربه موفقی دارد، در کنگان نیز موفق خواهد بود.

وی توجه جدی به سیراف و پروژه ۸۲ واحدی مسکن کنگان را ضروری دانست و تاکید کرد: باید تلاش شود در سایه همدلی و تفاهم شاهد اجرای پروژه‌های ماندگار و تأثیرگذار در شهرستان کنگان باشیم.

در پایان از زحمات چندین ساله حیدر کردی، در سمت مدیر بنیاد مسکن شهرستان‌های کنگان و عسلویه قدردانی شد و مهدی احمدی‌منفرد جایگزین وی در این سمت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =