کد خبر: 12095
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
غلامحسین کرمی

 نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها در روستاها گفت: در این راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ۱۷۰ میلیارد ریال به روستاهای دشتی و تنگستان اختصاص داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، غلامحسین کرمی در نشست بررسی اجرای طرح‌های عمران روستایی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان اظهار داشت: این دو شهرستان دارای روستاهای متعددی است که توسعه طرح‌های عمران روستایی در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

وی، توسعه زیرساخت‌های عمرانی از جمله معابر روستایی و اجرای طرح‌های هادی روستایی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: تامین قیر مورد نیاز برای اسفالت معابر یکی از ضروریات است که در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفته است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با تاکید بر افزایش تامین سهمیه قیر رایگان گفت: حل مشکلات و توسعه طرح‌های، هادی روستایی باید در دستور کار بنیاد مسکن به عنوان یکی از مطالبات مردم روستاهای شهرستان دشتی و تنگستان قرار بگیرد.

کرمی از تخصیص اعتبارات عمران روستایی خبر داد و افزود: در این راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ۱۷۰ میلیارد ریال به روستاهای دشتی و تنگستان اختصاص داد.

وی، با تاکید بر تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی گفت: هر چند اجرای طرح‌های آبرسانی در بخش‌های سدسازی، آب‌شیرین‌کن و ساخت مخازن در دستور کار قرار گرفته ولی تسریع در تکمیل آن و بهره‌برداری ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =