کد خبر: 12091
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
بازوند

استاندار کرمانشاه در مراسم آغاز پویش یک نهال- یک زندگی گفت: به یاد خانباختگان کرونا با مشارکت نهادهای و تشکل های مردمی در کرمانشاه نهال کاشت می شود .

« هوشنگ بازوند» در مراسم آغاز طرح همکاشت یک نهال - یک زندگی که امروز همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی در پردیس دانشگاه رازی برگزار شد؛ اظهار داشت: در اسفند ماه به یاد جانباختگان کرونا در فضایی مشخص نهال کاشته می شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از فرتاک نیوز؛ وی افزود: اداره کل منابع طبیعی فضایی را برای درختکاری به یاد همشهریان جانباخته به دلیل ابتلا به کرونا فراهم کند و با مشارکت مردم و خانواده های جانباختگان این کار انجام شود.

بازوند در ادامه کاشت ۵۵۰ هزار اصله نهال را در این هفته با مشارکت فعالان و همیاران طبیعت کار بسیار ارزنده ای دانست و گفت: این اقدامات فرهنگی در تقویت و نهادینه شدن فرهنگ درختکاری و تقویت مسوولیت پذیری اجتماعی برای حفاظت از منابع طبیعی و ملی بسیار موثر است که نباید به این  هفته محدود شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان و حافظان محیط زیست، منابع طبیعی و جنگل ها که در بحران های آتش سوزی با ازخودگذشتگی و ایثار جان خود را فدا کردند؛ گفت: جوانان غیور و رشید از جان خود برای حفظ میراث طبیعی ملی گذشتند و همه وظیفه داریم با جهاد از منابع طبیعی حفاظت کنیم.

مقام ارشد استان در ادامه دهیاران را موظف کرد که با همکاری مردم عزیز و ساکنین روستاها نسبت به کاشت نهال در درب خانه ها اقدام کنند تا طبیعت زیبای مناطق روستایی حفظ و تقویت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =