کد خبر: 12084
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
11

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان از ویزیت رایگان بیش از ۲۰۰نفر از اهالی روستای "کولو" سراوان در قالب کاروان سلامت خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از تسنیم، بهمن دهواری، اظهار داشت: واحد امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر سراوان با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه روستایی کاروان سلامت این جمعیت را با همکاری پزشک داوطلب و هنگ مرزی شهرستان در راستای تحقق اهداف بشر دوستانه و خیرخواهانه در روستای کولو سراوان برگزار شد.

وی با بیان اینکه "هلال احمر شهرستان سراوان، این طرح ویزیت رایگان برای بیش از 200 نفر از اهالی روستای کولو سراوان در قالب کاروان سلامت انجام شده است" عنوان کرد: پزشک عمومی، داروساز، پرستار و ماما به صورت داوطلبانه در این کاروان حضور داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان افزود: این برنامه با همکاری و مشارکت هنگ مرزی شهرستان و خانه هلال روستای کولو در این روستا برگزار شده است.

وی با اشاره به توزیع داروی رایگان به ویزیت‌شده‌ها گفت: اهالی روستا در این کاروان با مباحث آموزشی همچون بهداشت محیط، بهداشت زنان و کودکان و اقدامات کمک‌های اولیه آشنا شدند و در پایان این برنامه بسته‌های بهداشتی، کفش و وسایل گرمایشی شامل چراغ و پتو هم در بین نیازمندان این روستا توزیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =