کد خبر: 12054
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
مخابرات

مدیر مخابرات منطقه اصفهان از اجرای توسعه شبکه همراه اول شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش روستانیوز، اسماعیل قربانی با اشاره به اجرای توسعه شبکه همراه اول شهر اصفهان گفت: تا به حال در پروژه فاز ۸ تلفن همراه در شهر اصفهان اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم با همکاری مردم و مسئولین هر چه زودتر شاهد اجرای کامل اهداف این پروژه در سطح شهر باشیم.
وی اضافه کرد: تا سه ماه آینده احداث ۶۰ سایت تلفن همراه در دستور کار قرار دارد که ان شاء الله با مشارکت خوب مردم و مسئولین مربوطه، در راستای رفع نیاز های روز افزون به شبکه های مخابراتی و افزایش کیفیت شبکه همراه اول،بتوانیم این پروژه ها را به سرانجام برسانیم.
این مقام مسئول افزود: علاوه بر وجود ۳۰۰ سایت در شهر اصفهان، با افزودن این ۶۰ سایت ۲۰٪ به ظرفیت سایت های BTS اضافه خواهد شد که باعث افزایش کیفیت سرویس های همراه اول  و کاهش نقاط کور در شهر خواهد شد.
مدیر مخابرات منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: از یکسال گذشته احداث ۲۵۰ سایت جدید در سطح استان،در دستور کار بوده که تحقق این امر نیازمند همکاری مردم و مسئولین می باشد.
قربانی با بیان اینکه توسعه ظرفیت های ICT در یکی دو دهه اخیر با پیشرفت تکنولوژی خطوط تلفن همراه و سرویس های اینترنت ظرفیت بالایی در حوزه خدمت رسانی در زمینه ارتباطات ایجاد کرده، عنوان کرد : در سالهای اخیر پروژه های زیادی در زمینه مخابراتی در سطح استان به بهره برداری رسیده که نشان دهنده ظرفیت بالای توسعه ICT در استان است و رشد و توسعه بیشتر در این زمینه نیازمند حرکت جهادی و همدلی مجموعه های مربوطه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =