کد خبر: 12015
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
آبرسانی

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: طرح آبرسانی به ۲۲ روستای محروم این استان واقع در پیشخور فامنین، مهربان علیا کبودراهنگ و خزل شرقی نهاوند توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه همدان تکمیل و به پایان رسید.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ‌پاسدار علی قره‌باغی روز دوشنبه اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها حدود ۲ میلیارد تومان هزینه شده و همزمان با هفته استانی دفاع مقدس همدان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب نیز در اجرای بسیاری از این طرح ها مشارکت داشته است هر چند بخش زیادی از عملیات اجرایی با بهره گیری از توان قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه همدان به نتیجه رسیده است.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: طبق مطالعات وزارت کشور در سال ۸۸، روستاهای موجود در سه منطقه پیشخور فامنین، مهربان علیا کبودراهنگ و خزل شرقی نهاوند به عنوان مناطق محروم استان همدان معرفی شدند.

سرهنگ قره‌باغی اضافه کرد: قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه استان همدان مطالعاتی را برای بررسی وضعیت ۸۰ روستای موجود در این سه منطقه به منظور بررسی وضعیت معیشتی، بهداشتی و عمرانی در دستور کار قرار داد و به فراخور زمان و موقعیت طرح هایی اجرا شد.

وی درباره توزیع کمک مومنانه بین نیازمندان نیز گفت: به دنبال منویات رهبری انقلاب مبنی بر فراموش نشدن نیازمندان در نوروز ۱۴۰۰ و ابلاغ این فرمان از سوی فرماندهی کل سپاه  و سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان از ۱۴ اسفند به مدت یک هفته تیم ها نسبت به دایر کردن چادر در اماکن شلوغ و پرتردد برای جمع آوری کمک های مردمی اقدام می کنند.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: کمک های جمع آوری شده به همراه کمک های پیش بینی شده از سوی سپاه و سایر نهادها در قالب بسته عیدانه در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.

سرهنگ قره‌باغی ادامه داد: همزمان با هفته استانی دفاع مقدس همدان نیز یک هزار بسته کمک مومنانه در شهرستان ملایر و صدها بسته نیز در کبودراهنگ توزیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =