کد خبر: 12009
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
00

بخشدار بخش نظرکهریزی هشترود گفت: اعضای خانواده‌ای که در یکی از روستاهای خالی از سکنه این بخش در محاصره سرما و کمبود غذا قرار گرفته بودند، نجات یافتند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، سعید سیفی افزود: پس از کسب اطلاع از وضعیت این خانواده، بلافاصله همراه با فرمانده انتظامی نظرکهریزی، عوامل هلال احمر و یکی از کارشناسان بخشداری به محل زندگی این خانواده رفتیم و با شرایط نامناسب زندگی آنان مواجه شدیم.

وی اضافه کرد: این روستا خالی از سکنه و فاقد امکانات گرمایشی است و ضمن آنکه این خانواده غذای کافی برای ادامه زندگی در اختیار نداشت.

وی بیان کرد: اعضای این خانواده پس از هماهنگی با بهزیستی شهرستان به مرکز اورژانس اجتماعی تحویل داده شدند و تا زمانی که محل زندگی مناسب در یکی از روستاهای همجوار برای آنان تامین شود، از این خانواده نگهداری خواهد شد.
وی ضمن قدردانی از عوامل انتظامی و امدادی، از آمادگی اهالی، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای همجوار برای تامین محل زندگی مناسب برای این خانواده خبر داده است.

 شهر نظرکهریزی در آذربایجان‌شرقی مابین شهرستان‌های مراغه و هشترود قرار دارد و بخش اعظمی از جمعیت بخش نظرکهریزی از توابع شهرستان هشترود در مناطق روستایی سکونت دارند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =