00

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: با حمایت معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، اعزام مبلغین به روستاهای محروم فاقد روحانی در ایام آخر هفته و فصول تبلیغی، با اولویت نیروی بومی مجدداً فعال می شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری حوزه، با اشاره به سفر معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به استان، اظهار داشت: در دیدار حجت الاسلام روستا آزاد با نماینده ولی فقیه در استان و توصیه های ایشان در خصوص نیازهای حوزه علمیه کرمانشاه و عموما نیازمندی های استان، مباحث مفصلی مطرح و بر نکات مهمی تأکید شد.

وی در ادامه یکی از نکات مورد توجه آیت الله علما را موضوع توانمندسازی علمای اهل سنت، در برابر هجمه جریان تکفیر و شبهه پراکنی دشمنان امت واحده اسلامی، و تقویت راهکارهای بین علما و طلاب شیعه و سنی دانست.

حجت الاسلام ایرانی بیان کرد: نماینده ولی فقیه در استان، همچنین در خصوص توانمندی مبلغین هجرت و مستقر و دانش افزایی هرچه بیشتر آنان با مسائل روز توصیه هایی را داشتند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به جلسه متشکل از مدیران حوزه علمیه خواهر و برادران و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، در موضوع توانمند سازی حوزه علمیه خواهران پرداخت و اظهار داشت: برای توانمند سازی و در حقیقت توسعه آموزشهای کاربردی با حمایت دفتر تبلیغات و مدیریت سازمان تبلیغات و حوزه علمیه خواهران توافقاتی انجام شد که در صورتی که بطور صحیح اجرایی شود، منشأ خیرات و برکات در حوزه های علمیه و مبلغین خواهد شد.

حجت الاسلام ایرانی خاطرنشان کرد: در جلسه مدیر و معاونین حوزه علمیه استان نیز مطالب متنوعی به میان آمد، همچنین در خصوص رشته های تخصصی مثل کلام و تبلیغ بحث شد و بر همکاری های لازم بین حوزه و سازمان تبلیغات تاکید شد.

وی در پایان گفت: در خصوص فعالیتها مدارس علمیه استان در ایام شیوع ویروس منحوس و عملکرد موفق مرکز تخصصی کلام و تفسیر کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =