کد خبر: 11955
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
00

معاون امور عمرانی استاندار ایلام با معاون امور دهیارهای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دیدار کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، احمد کرمی ، معاون امور عمرانی استانداری ایلام با دکتر قربانی معاون امور دهیارهای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دیدار کرد.

معاون امور عمرانی استاندار در این دیدار  از دکتر قربانی به خاطر انجام درجه بندی و  کمک های مالی به دهیاری های استان ایلام در چند ماه اخیر خواستار تداوم کمک  ها برای پرداخت مطالبات در اسفند ماه شد.

 در این دیدار دکتر نوذری سرپرست استانداری ایلام نیز به صورت تلفنی با دکتر قربانی صحبت و خواستار کمک های پایان سال به دهیاری های استان شد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی از دکتر قربانی برای سفر به استان برای پیگیری مشکلات و مطالبات دهیاری ها به صورت حصوری شدند که مقرر شد به استان سفر کند.

همچنین ، احمد کرمی معاون امور عمرانی استانداری ایلام با رجب صلاحی ، معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دیدار و گفتگو کرد.

معاون امور عمرانی استاندار در این دیدار در خصوص پرداخت مطالبات و معوقات شهرداری های استان در پایان سال ضمن ارائه گزارشی از مطالبات پرسنل شهرداری های استان خواستار کمک ویژه به استان شد.

وی در ادامه با اشاره به عدم درآمد پایدار شهرداری های استان توجه ویژه سازمان به کمک های مالی به استان را خواستار شد.

کرمی همچنین درخواست کرد تا مسئولان مربوطه ضمن سفر به استان در خصوص کمک از محل ماده ۳۹ و ماده ۵۸ و سایر ردیف های سازمان اهتمام داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =