کد خبر: 11925
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
00

 با حضور استاندار، فرمانده سپاه فتح و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی تقاطع حادثه‌ خیز یاسوج به سمیرم کیلومتر ۲ الی ۶ این محور کلنگ‌زنی شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، "حسین کلانتری" در این آیین کلنگ‌زنی افزود: شرایطی فراهم شده تا ورودی شهر ساماندهی شود و امیدواریم این کار هر چه سریعتر انجام شود.
وی تصریح کرد: این روزها درگیر زلزله سی‌ سخت هستیم و در این شرایط نباید سایر شهرستان‌ها فراموش شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه کار مردم روی زمین نماند اظهار کرد: به معاونین گفتم به سایر شهرستان‌ها هم سرکشی کنند.
کلانتری با بیان اینکه پروژه ساماندهی جاده یا سوج_ سمیرم هر چه سریع تر آغاز شود، تاکید کرد: عصر امروز مجددا از این پروژه بازدید خواهم کرد که ببینم آیا پیمانکار کار را شروع کرده یا خیر، و این نشان از اهمیت پروژه دارد.
"کیامرث حاجی‌ زاده" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ییان کرد: آب شرب روستاها، جاده‌ها روستایی و محورهای مواصلاتی و ساماندهی ورودی شهرها سه اولویت مهم استان است.
وی تصریح کرد: در ابتدا با هماهنگی با دستگاه‌ها مسیر یاسوج_ شیراز به طول ۸ کیلومتر آغاز شد و ۷۰۰ متر خاکبرداری انجام شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ساماندهی فضای سبز در دستور کار است، اظهار کرد: با توجه به توسعه پروازها ساماندهی بلوار فرودگاه مسیر یاسوج به سمیرم به طول ۳ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.
حاجی زاده با اشاره به انجام کارهای عمرانی در دهدشت با مشارکت قرارگاه خاتم، تاکید کرد: زیرگذر و روگذر دهدشت با مشارکت قرارگاه خاتم انجام و قبل از سال به اتمام می‌ رسد.
" محمدحسین نصیری" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دغدغه و تاکید استاندار مبنی بر ساماندهی ورودی شهرها بیان کرد: ساماندهی یاسوج به سمت شیراز در حال انجام است.
وی تصریح کرد: ایمن‌سازی یاسوج به فرودگاه با پیگیری مناقصه گذاشته و پیمانکار مشخص شد و امیدواریم بتوانیم در مدت یکسال َبه سرانجام برسد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ساماندهی روشنایی دهدشت و همچنین قلعه‌رئیسی در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه ورودی چرام به شاه بهرام انجام شده است.
گفتنی است؛ این پروژه پس از کلنگ‌زنی بلافاصله شروع به کار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =