کد خبر: 11921
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
00

اقلام ضروری بیمه‌شدگان زلزله زده سی‌سختی خانه به خانه توسط مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، کار خوب صندوق بیمه روستائیان و عشایر در توزیع اقلام ضروری بین بیمه‌شدگان این صندوق که به صورت خانه به خانه توسط مدیر  صندوق روستائیان و عشایر انجام گرفت.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با فارس گفت: اقلام توزیعی صندوق بیمه روستائیان و عشایر وابسته به وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی به دستور دکتر شیرکانی  مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر در شهر سی‌سخت جهت جلوگیری از تجمع به خاطر شرایط کرونا به صورت بازدید  خانه به خانه  از بیمه شدگان بیمه روستائیان و عشایر شهر سی‌سخت توزیع شد.

کریمی اظهار داشت: در روز دوم زلزله اقلام اهدائی از طرف صندوق را محل دفتر پیش خوان دولت، نگین دنا مستقر کردیم و در مدت این چند روز نسبت به ثبت مشخصات و درج نام آنها در سامانه اقدام کردیم و انشاءالله کمک‌های ما همچنان ادامه خواهد داشت و ما در مراحل بعدی کمک های بیشتری برای جامعه هدف بیمه شدگان روستائیان و عشایر خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =