کد خبر: 11907
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
00

در مراسمی به میمنت میلاد حضرت علی (ع) با حضور استاندار یزد، امام‌جمعه و فرماندار مهریز و جمعی از مردم و مسولان محلی، عصر چهارشنبه پروژه گازرسانی به محلات مختلف روستای بنادک سادات دهستان میانکوه بخش مرکزی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، اجرای این پروژه شامل ۲۲ هزار و ۷۰۰ متر شبکه توزیع پلی اتیلن، ۶ هزار و ۵۰۰ متر خط تغذیه فولادی و نصب یک عدد ایستگاه تقلیل فشار پنچ هزار مترمکعب و ۸۰۰ انشعاب است.

برای اجرای این طرح ۱۲۶ میلیارد ریال بودجه ملی با پیگیری شرکت گاز یزد و همکاری فرمانداری، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و همراهی بخشداری منطقه پیگیری و مورد بهره‌برداری مردم قرار گرفت .

در این مراسم استاندار یزد از پیگیری مسوولان با همراهی مردم برای اجرای گازرسانی که جزو مطالبات اهالی بود قدردانی کرد و یکی از برنامه‌های دولت را اجرای اینگونه پروژه‌ها در سطح استان یزد ذکر کرد.

محمدعلی طالبی با اشاره به اینکه در این ارتباط توسط مسوولان کارهای خوبی به خصوص در اجرای گازرسانی و سایر خدمات اقدامات خوبی توسط دولت صورت گرفته، افزایش خدمت به مردم را خواستار شد.

هم‌اکنون روستائیان دهستان‌های ارنان، خورمیزات، بهادران و تنگچنار با بیش از ۱۰۰ روستا و ۱۵ هزار نفر جمعیت از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

دهستان میانکوه چهار هزار نفر جمعیت دارد که مرکز آن در ۳۰ کیلومتری شمالی غربی شهر مهریز قرار دارد.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۱۵ هزار نفر در روستاهای بخش مرکزی سکونت دارند.

مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =