نامی

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات کشاورزی در پیامی پنجم اسفندماه، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی را به تمامی تلاشگران این عرصه به خصوص صنعتگران حوزه کشاورزی و فارغ‌التحصیلان این بخش تبریک گفت.

به گزارش روستانیوز، شرح پیام مهندس حمیدرضا نامی به شرح ذیل است:
پنجم اسفندماه، زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس نام‌گذاری شده است. بدون شک نام‌گذاری روز بزرگداشت خواجه به‌عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی، به نام روز مهندس، در راستای ارج‌نهادن به مقام بلند مهندسان کشور به‌ویژه مهندسان حوزه کشاورزی است که در شرایط سخت تحریم با به‌جان خریدن همه مشکلات و دشواری‌ها،  امنیت غذایی کشور را حفظ کردند تا خیال خام دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکام بماند.   
روز مهندس صرفاً بهانه‌ای است برای پاسداشت و قدردانی از تلاش ذهن‌های خلاق و دستان پرتلاش مهندسانی که برای کاهش صعوبت‌های ذاتی فعالیت‌های کشاورزی و تأمین نان سفره مردم، با تولید ماشین‌آلات کشاورزی یاور و همگام کشاورزان هستند.
این‌جانب این روز را به تمامی مهندسان زحمتکش حوزه کشاورزی تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با الهام از تکنولوژی‌های نوین و خلاقانه و همسو با رعایت مقررات مهندسی و اخلاق اسلامی و حرفه‌ای اندیشه و کردار مهندسان ایرانی برای همگان همانند گذشته الگو قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =