کد خبر: 11888
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
کاوه جعفری خورشیدی

هم‌زمان با فرارسیدن روز مهندسی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان مازندران با انتشار پیامی این روز را به همه مهندسان تبریک گفت.

به‌ گزارش «روستانیوز»، کاوه جعفری خورشیدی ضمن قدردانی از تلاش همه فعالان بخش کشاورزی به‌ویژه مهندسان، پیامی منتشر کرد. در این پیام آمده است: بی تردید نقش سازمان نظام مهندسی به عنوان بزرگ‌ترین تشکل خصوصی کشاورزی در نفوذ دانش فنی و مهندسی در تولیدات بخش بسیار حائز اهمیت بوده که باعث افزایش بهره‌وری در واحد سطح و کاهش هزینه‌های تولید می‌گردد.
در سال جهش تولید با توجه به محدویت‌های به وجود آمده در سراسر جوامع بشری، اعضای سازمان با بهره‌گیری از علوم مهندسی کشاورزی و اشاعه دانش در خط مقدم تولید به ذی‌نفعان رکودهای جدیدی را دراین بخش ثبت نمودند.
پنجم اسفند روز تجلیل از استعداد، خرد، توان و اراده منحصر به‌فرد مهندسین این مرز و بوم، روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مهندس، به نمایندگی از اعضای شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ضمن تبریک فرا رسیدن پنجم اسفند ماه، سالروز بزرگداشت دانشمند بزرگ حکیم خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی را مغتنم شمرده و از زحمات، تلاش‌ها، کوشش‌ها و مساعی مهندسین گران‌قدر که موجبات شکوفایی و توسعه کشور، ارتقا و اعتلا سطوح علمی و فناوری ایران را سبب گردیدند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =