کد خبر: 11882
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
علی زینی‌وند

استاندار کرمان افزایش مشارکت مردم در انتخابات را با استفاده از توان، امیدآفرینی و انگیزه مورد تاکید قرار داد و گفت: همه باید برای اعتلا جمهوری اسلامی احساس تکلیف داشته باشیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علی زینی‌وند در سمینار فرمانداران و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان کرمان در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان با اشاره به شرایط سختِ کاری فرمانداران با وجود کمبود اعتبارات عنوان کرد: مجموعه فرمانداران استان ترکیبی از نیروهای باتجربه، جوان و باانگیزه هستند و طی چند ماه حضورم در استان شاهد تلاش آنها هستم.

استاندار کرمان به شرایط کشور و نظام بین‌الملل اشاره داشت و گفت: مشارکت در انتخابات مهمترین عامل اقتدار کشور در سطح ملی و معادلات بین‌المللی است.

زینی‌وند، افزایش مشارکت مردم در انتخابات را با استفاده از توان، امیدآفرینی و انگیزه مورد تاکید قرار داد و افزود: فرمانداران نباید جانبدارانه صحبت کنند، همه باید احساس تکلیف برای اعتلای جمهوری اسلامی و ارتقای مشارکت مردم داشته باشیم.

استاندار کرمان از جوانان و اقشار تحصیل کرده برای داوطلبی در انتخابات شورای شهر و روستا دعوت کرد و گفت: شوراهای اسلامی در همه روستاها باید فعال شوند و با حضور جوانان و تحصیل‌کرده‌ها منشأ تحولات سازنده در جوامع محلی باشند.

زینی‌وند خطاب به فرمانداران تصریح کرد: در تشکیل هیئت‌های اجرایی نباید جناحی رفتار شود، افراد بی‌طرف باید در این هیئت‌ها باشند و در حقیقت هیئت‌های اجرایی ویترینی از معتمدان شهر و روستا هستند که باید جوانان، خانم‌ها، روحانیت، کسبه و حقوقدان‌ها و همه اقشار در آن باشند.

رسالت ما برگزاری بی‌طرفانه و مطمئن انتخابات است

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه رسالت ما برگزاری بی‌طرفانه و مطمئن انتخابات است، افزود: اینکه چه فردی در این انتخابات حداکثر رأی را به دست می‌آورد به ما ارتباطی ندارد و ما باید وظیفه خودمان را در برگزاری صحیح انتخابات اجرا کنیم.

زینی‌وند، تعامل با هیأت‌های نظارت در چارچوب وظایف آنها و حفظ فضای تعاملی استان را از اهم مسائل در برگزاری انتخابات برشمرد و ادامه داد: حتی اگر مسئول رسمی بخواهد این تعامل را خدشه‌دار کند، فرمانداران و بخشداران نباید از آن دنباله روی کنند، تعاملی که اکنون در استان برقرار است با موضع عزت و اقتدار اجرایی فرماندار باید حفظ شود.

استاندار کرمان، مستندسازی، آموزش، فناوری اطلاعات را در برگزاری انتخابات لازم دانست.

وی انتخابات، کرونا، معیشت و امنیت را از اولویت‌های کاری برشمرد که مدیران باید به آن توجه کنند و بیان کرد: تا پایان مدتی که در مسئول هستید، وظایف قانونی خود را با دست پاکی و محکم در چارچوب نظام جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت انجام دهید که عین مردانگی است.

استاندار کرمان، توجه جدی و مدیریت در اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با بیماری کرونا را مورد تاکید قرار داد.

زینی‌وند ابراز داشت: در بحث معیشت مردم و اشتغال کمک کنید، ظرفیت شهرستان‌ها را فعال کرده و از وام‌های مشاغل روستایی بهره ببرید.

هیچ مصوبه‌ای را فراموش نمی‌کنیم

وی همچنین پیگیری تا حصول نتیجه نهایی در مصوبات جلسات را از فرمانداران و مدیران خواست و گفت: هیچ مصوبه‌ای را فراموش نمی‌کنیم و باید اجرا شوند.

استاندار کرمان تعامل با نمایندگان را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: تاریخ خواهد گفت که دولت تدبیر و امید در چه شرایطی چه کارهای بزرگی انجام داد و ما باید از این خدمات دفاع کنیم.

وی از کمک‌های حوزه پشتیبانی به فرمانداری‌ها گفت و اجرای لایروبی رودخانه‌های استان را با تدبیر انجام شده توسط معاونت عمرانی و مدیریت بحران با استفاده از امکانات استان مثبت برشمرد.

زینی‌وند اظهار داشت: به عنوان استاندار اعلام می‌کنم که هیچ چالشی در این استان نداریم و تمام اعضای شورای تأمین برادرانه در کنار هم کار می‌کنند و هماهنگی مثال زدنی میان آنها وجود دارد.

استاندار کرمان به تحولات مدیریتی در سطح استانداری نیز اشاره داشت و گفت: همه این تغییرات و تحولات با هدف کارآمدی افراد و قرارگیری در جایگاه خودشان صورت گرفته و هیچ انگیزه دیگری پشت آن نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =