کد خبر: 11819
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
ورزش

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت امروز در دیدار رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: سال‌های آتی نیز با هماهنگی‌های لازم در راستای تجهیز خانه‌های روستایی اقدام خواهد شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا برادران، رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل نیز  گفت: همزمان با دهه مبارک فجر با حضور وزیر ورزش و جوانان ۱۸ خانه روستایی تجهیز شده، به بهره‌برداری رسید و در اختیار ورزشکاران و ورزش دوستان روستایی قرار گرفت.

علی تقی‌زاده افزود: تجهیز خانه‌های ورزش روستایی از سال ۹۷ با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان روستایی آغاز شده است و این اماکن با لوازم ورزشی مانند فوتبال دستی، تاتمی، میز تنیس، صفحه دارت و شطرنج تجهیز می‌شوند.

او اظهار کرد: امسال نخستین خانه ورزشی روستایی ویژه بانوان در روستای باروق نیز تجهیز و برای نخستین بار دوره آموزشی با حضور ۵۰ نفر از علاقه‌مندان برگزار شد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل گفت: سال ۹۹ نزدیک به ۴۰۰ برنامه محوری فرهنگی و ورزشی در روستاها انجام شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشتر برنامه‌ها به صورت مجازی انجام گرفت.

او افزود: برگزاری جام نوروز در رشته‌های فوتبال، فوتسال و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل در راستای توسعه و استعدادیابی این رشته‌ها هدف‌گذاری شده است.

تقی‌زاده با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته در استان اردبیل، بیان کرد: این ورزشکاران در قالب تیم‌های ورزشی مانند والیبال و فوتبال و نیز رشته‌های انفرادی فعالیت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =