کد خبر: 11790
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
00

رئیس شورای عالی استان‌های کشور گفت: اطلس سرمایه گذاری شهرها و روستاهای کشور در شورای عالی استان‌های کشور در حال تدوین است وبزودی در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌گیرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما علیرضا احمدی در دیدار با روسای شورا‌های اسلامی شهرستان‌های هرمزگان در بندرعباس افزود: این اطلس فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی را با جزئیات در همه روستا‌های کشور معرفی می‌کند.
وی همچنین با اشاره به دسترسی مردم به مسولان محلی گفت: سامانه جامع شورا‌های اسلامی شهر و روستا راه اندازی شده است و در این سامانه اطلاعات کل اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و دهیاران بارگزاری در دسترس عموم است و مردم و سرمایه گذراران قبل از ورود به منطقه و روستا‌ها می‌توانند به اطلاعات مسولان ان نقطه دسترسی یابند.
رئیس شورا‌های عالی استان‌ها با اشاره به نظارت مردم بر عملکرد شورا‌ها نیز گفت: سامانه ملی ثبت شکایات و تخلفات شهرداران، دهیار‌ها و اعضای شورای شهر در پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها ایجاد شده است.
احمدی نسب افزود: در این سامانه شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف حوزه‌های شهرداری و دهیاری و شورا‌ها بصورت مستند در قالب فیلم و عکس و متن بارگزاری کنند و پس از تایید به محاکم قضایی ارسال می‌شود.
وی گفت: بافت‌های فرسوده و سند دارنبودن منازل در برخی محله‌های بندرعباس ازمشکلات هرمزگان است که در این سفر بررسی شد.
رئیس شورای عالی استان‌های کشور افزود: برای حل مشکل سند خانه‌های محله خواجه عطا بدنبال تفاهم نامه با سازمان ثبت اسناد کشورو تبدیل بیع نامه‌ها به سند حقوقی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =