کد خبر: 11788
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶

مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌های و دهیاری‌های کشور در همایش شهرداران استان بوشهر در برازجان بیان کرد: گردشگری ساحلی ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری و توسعه صنعت گردشگری در این استان است.

به گزارش روستانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن کوشش تبار افزود: یکی از مهمترین حوزه‌هایی که می‌توان در این استان در آن سرمایه گذاری کرد و باعث اشتغالزایی خوبی در آینده شود گردشگری به ویژه گردشگری ساحلی است.

مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌های و دهیاری‌های کشور عنوان کرد: در استان بوشهر با همراهی خوب دولت و مجموعه عمرانی این استان کار‌ها و طرح‌های خوبی در حوزه توسعه شهری و روستایی انجام گرفته است.

استاندار بوشهر گفت: انتظاران از شهرداران این است که طرح‌های نیمه تمام را هر چه سریع‌تر به سرانجام برسانند تا امکان استفاده مردم از آن‌ها فراهم شود.

عبدالکریم گراوند افزود: امروز نیرو‌های جوان تصدی شهرداری‌ها را برعهده دارند و ما منابع و اعتبارات را به سمت تکمیل طرح‌ها هدایت می‌کنیم.

او  با اشاره به اینکه استان بوشهر می‌تواند قطب گردشگری جنوب کشور شود، بیان کرد: این استان در حوزه گردشگری مقام سوم را در کشور در پذیرش مهمان قبل از شیوع ویروس کرونا داشته‌است.

استاندار بوشهر ادامه داد: هر یک از شهرداری‌های این استان که ۱۰۰ درصد کار را انجام داده همه اعتبار به آن‌ها تخصیص یافته است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر هم گفت: شهرداران باید برنامه محور باشند و شفاف سازی کنند تا با همکاری مردم طرح‌ها سریع‌تر تکمیل شود.

مهرداد ستوده بیان کرد: سرانه بودجه شهرداری‌های استان بوشهر در چند سال اخیر ۹۰۰ هزار تومان بوده‌است که این میزان امسال به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =