کد خبر: 11780
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
درمنان

فرماندار دلفان گفت: امسال ۱۳ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان راه شکافی و تعریض شد و ۶‌.۵ کیلومتر از این میزان آسفالت شده است.  

به گزترش روستانیوز به نقل از ایسنا، نورالدین درمنان افزود: اصلاح و راه شکافی نقاط ریزشی محور گردشگری آبگرم به طول ۲۰ کیلومتر انجام شده و  در قالب طرح ابرار ۱۰ کیلومتر از راه های روستایی شن ریزی شده و ۶.۵ کیلومتر آسفالت شده است.

وی ادامه داد :  در قالب طرح ابرار تاکنون بیش از بیست کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

فرماندار دلفان  اظهار داشت: در این مدت با همکاری ادارات نگهداری راه و ایمنی راه و حریم، ۳۳ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای اصلی و ۶.۵ کیلومتر در محورهای روستایی، ۶۱ کیلومتر خط کشی و پاکسازی حریم در طول ۲۰ کیلومتر از راههای شهرستان دلفان انجام شده است. 

وی لکه گیری ۵۵۶ تن، احیای قنو و پاکسازی حریم راه به میزان ۵۰۰ کیلومتر، لایروبی در سطح ۱۵۰ مترمکعب، تسطیح و رگلاژ ۴۳ کیلومتر، بهسازی، مرمت و پر کردن پشت دستک پل های آسیب دیده به تعداد ۱۰ دستگاه، نصب هزار و ۱۳۳ عدد تابلو و علائم ایمنی، تعمیر و نصب ۱۶ عدد چراغ چشمک زن، شانه سازی ۱۴ کیلومتر و ریزش برداری در سطح ۳هزار و ۴۵۰ مترمکعب را به عنوان بخش دیگری از عملکرد حوزه راه های روستایی شهرستان دلفان را در دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

درمنان همچنین گفت :  محور روستایی قلاته بخش کاکاوند که زیر ساخت آن قیرپاشی و آماده شده است به محض مساعد شدن شرایط جوی عملیات آسفالت آن آغاز خواهد شد.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان قرار دارد.​

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =