00

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: انتظار می رود داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی، دریافت گواهی عدم سوءپیشینه را به تاخیر نیندازند تا در ثبت نام دچار مشکل نشوند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، احمد برادران روز سه شنبه اظهار داشت: بر اساس اعلام فرمانداری ها، مراجعه برای گرفتن گواهی  عدم سوء پیشینه اندک بوده است.

وی تاکید کرد: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هر چه سریع تر برای دریافت گواهی عدم سوء پیشنیه خود اقدام کنند.

برادران گفت: از افرادی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند انتظار می رود انجام اقدامات مربوط به ثبت نام را به تاخیر نیندازند تا در روزهای آتی با ازدحام و تراکم جمعیت روبه رو نباشیم.

وی اظهار داشت: از افرادی که در خود توانایی خدمات رسانی و کمک به توسعه جامعه را دارند و شرایط لازم را برای داوطلب شدن دارند، انتظار می رود تا در عرصه انتخابات حاضر شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: به یقین یکی از موارد که به مشارکت حداکثری مردم و حضور در پای صندوق های رای کمک می کند، حضور داوطلبان است.

هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات آینده در خراسان شمالی پیش بینی شده است.

موعد ثبت نام برای انتخابات شوراهای اسلامی شهری ۲۰ تا ۲۶ اسفند امسال، شوراهای روستایی و عشایری ۱۶ تا ۲۲ فروردین سال آینده و ریاست جمهوری نیز از ۲۱ اردیبهشت ماه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =