00

مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت:چاپ دفترچه های بیمه ای از اول اسفند حذف می شود و پزشکان می بایست ارائه  نسخه به بیمار را به صورت الکترونیکی ارائه دهد.

به گزارش روستانیوز، صادق اسمعیل زاده در نشست خبری که با موضوع حذف دفترچه های درمانی در محل خانه مطبوعات استان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در راستای ارایه خدمات همراه عدالت بود به همین دلیل دفترچه های الکترونیکی را در راس اهداف خود قرار داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا الکترونیکی سازی دفترچه های درمانی را سرعت بخشید گفت: بیمه شده گرامی تنها با ارائه کارت ملی خود استحقاق سنجی، سوابق درمانی و دارویی خود را در قالب پرونده الکترونیکی به محضر مسئول درمان ارائه می دهد.

اسمعیل زاده افزود: ارائه خطای پزشکی در دفترچه  و نسخ الکترونیک کاهش می یابد.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی با اعلام اینکه چاپ دفترچه های بیمه ای از اول اسفند حذف می شود و پزشکان می بایست ارائه  نسخه به بیمار را به صورت الکترونیکی ارائه دهد: تصریح کرد: سازمان تامین راه های مختلفی را برای عموم مردم معرفی کرده که یکی از آن ها شماره گیری ستاره ۴ ستاره ۱۴ مربع  بوده و نصب اپلیکیشن تامین اجتماعی است.
این مسئول گفت: جهت رفاه حال عموم مردم در پاسخ گویی به سوالات خود می توانند با شماره ۳۰۷۰ ارتباط برقرار کنند لذا نیازی به حضور در محل سازمان تامین اجتماعی نیست.


اسمعیل زاده با اشاره به مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح آذربایجان غربی عنوان کرد: بیمارستان  ۲۸۰ تخت خوابی  بیمارستان امام رضا(ع) که با اضافه شدن  ۲۴ تخت با اعتبار ۸ میلیارد تومان این میزان تخت به زودی محقق می شود.

وی در ادامه افزود: بیمارستان ۳۲ تخت خوابی امیر المومنین در خوی که بیش از ۴۰۰ عمل جراحی در آن به ثبت رسیده است،۲ بیمارستان نیز در ماکو در حال احداث بوده ویک دی کلینیک در شهرستان مهاباد در حال احداث است.

اسمعیل زاده تصریح کرد: تمامی گروه های سنی که در شهرستان محل زندگی خود بیمارستان ملکی ندارند به صورت رایگان در بیمارستان های تامین اجتماعی سایر شهرستان ها مداوا می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =