کد خبر: 11601
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
عابد حقدادی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: پنجمین کاروان امید و نشاط با تجهیز ۴۲ خانه ورزش روستایی استان مرکزی با اعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون ریال کلید خورد.

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، عابد حقدادی اظهار کرد: پنجمین کاروان امید و نشاط با تجهیز ۴۲ خانه ورزش روستایی استان مرکزی با اعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون ریال کلید خورد.

وی افزود: این کاروان عصر روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن‌ماه در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور مسئولین استانی و شهرستانی اعزام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: در این کاروان نماینده‌های ورزش روستایی از ۱۲ شهرستان توابع استان به منظور دریافت و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی شهرستان‌های خود حضور خواهند داشت.

حقدادی تجهیز این خانه‌های ورزش روستایی را در راستای توسعه ورزش روستایی و محرومیت‌زدایی ورزشی در نقطه به نقطه شهرهای استان اعلام کرد و اظهار داشت: چشم‌انداز اداره کل به ورزش استان مشخص است و در راستای اهداف نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری است که هر مقدار برای روستاییان و این قشر کار شود کم است.

وی اضافه کرد:  اقدامات خوبی در این زمینه شده است که با برنامه‌ریزی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی یک انقلاب در بحث محرومیت‌زدایی و بحث توسعه زیرساخت‌های ورزش روستایی انجام شده که با اعزام این کاروان تعداد کل خانه‌های ورزش روستایی در استان به عدد ۲۰۰ خانه ورزش روستایی می‌رسد، این خانه‌های ورزش روستای مزین به نام شهدا هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تجهیز روستاها به امکانات ورزشی علاوه بر کمک به بهبود سلامت جامعه روستایی و ترویج و رونق بازی‌های بومی و محلی، در کشف و شکوفایی استعدادهای ورزشی در نقاط روستایی نیز مؤثر است چراکه ظرفیت‌های انسانی ارزشمندی در ورزش روستاها وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =