کد خبر: 11546
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
روستابازار

مدیر تعاون روستایی استان قزوین از راه‌اندازی روستا بازار به منظور عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به شهروندان در قزوین از سوی تعاون روستایی استان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، شهرام رحمانی، مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این روستا بازار با ۲۸ غرفه در فضایی به وسعت چهار هزار متر مربع زیربنا و یک هکتار مساحت با مشارکت اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی در شهر قزوین راه اندازی شده است.

مدیر تعاون روستایی استان افزود: تقویت تشکل‌ها و اتحادیه‌های کشاورزی، حذف واسطه‌ها و دلالان و عرضه مستقیم محصولات با قیمت مناسب و حمایت از کشاورزان از اهداف برپایی این بازارچه هستند.

رحمانی ادامه داد: در این بازارچه انواع محصولات کشاورزی و کالا‌های اساسی و پرمصرف از جمله مرغ و گوشت، تخم مرغ، ماهی، محصولات لبنی، میوه و سبزیجات با نرخ مناسب و از تولید به مصرف به شهروندان قزوینی عرضه می‌شود.

وی با اشاره به عرصه مستقیم محصولات کشاورزی در این بازارچه، گفت: ایجاد روستا‌ بازار‌ها در شهر‌ها ضمن حذف واسطه‌ها و رسیدن محصولات کشاورزی با نرخ مناسب به دست مردم، موجب اشتغالزایی برای جوانان می‌شود.

این مسئول یادآور شد: تلاش داریم تا بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی را در سایر شهر‌های استان نیز راه اندازی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =