کد خبر: 11068
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
هدایت الله جمالی پور

استان قزوین در بخش روستایی با محرومیت‌های زیادی مواجه است که حل آن‌ها به توجه و اهتمام بیشتر مسوولان کشوری و تخصیص اعتبارات نیاز دارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در دیدار علی شیرکانی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور و هیئت همراه، گفت: روستا‌های استان قزوین دچار محرومیت‌های فراوانی هستند که امید است ضمن استفاده از ظرفیت‌های بی بدیل روستاها، شاهد رفع محرومیت‌ها و همچنین شکوفایی آن‌ها باشیم.

وی افزود : بسیاری از مناطق استان به ویژه مناطق کوهستانی از نظر جاده و گازرسانی با مشکل جدی مواجه هستند و مناطق شهری نیز با مساله بازآفرینی بافت‌های فرسوده و خطرات گسل زلزله در معرض تهدید قرار دارند.

جمالی پور گفت: باید زیرساخت‌های اساسی از جمله آب، برق، گاز و مخابرات در مناطق کمتر توسعه یافته استان توسعه پیدا کند تا زمینه سرمایه گذاری و رشد این مناطق توسط مردم محلی فراهم شود.

استاندار قزوین با تأکید بر فراهم سازی زمینه‌ها برای شکل گیری مهاجرت معکوس، گفت: گسترش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر می‌تواند آن‌ها را به سکونت در روستا‌ها دلگرم و موجبات رونق و توسعه روستا‌ها را فراهم کند.

در این جلسه از خدمات سعید رضایی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قدردانی و حجت الاسلام عرب به عنوان مدیر جدید این صندوق معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =