کد خبر: 11036
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
توسعه روستا

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با بیان اینکه چهار مرحله اعتبارات ارزان قیمت صندوق توسعه ملی تاکنون به متقضیان اجرای طرح‌های توسعه در روستاها پرداخت شده است، گفت: سهم مازندران در مرحله پنجم هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

به گزارش روستانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامی افزود: تسهیلات برای اجرای طرح‌های بالای ۱۰۰ میلیارد ریال از سرانه ملی اختصاص می‌یابد و هر فردی که طرح بزرگ با اعتبار بالای ۱۰۰ میلیارد ریال داشته باشد در کنار بهره‌مندی از سرانه ملی برای دریافت استعلام، مجوز‌ها و تسهیلات حمایت خواهد شد.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران ادامه داد: نظارت بر پرداخت این تسخیلات برای جلوگیری از انحراف جدی است و هر ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات حتما در کنارش باید شغل تعریف شود.

غلامی با بیان اینکه تسهیلات با نگاه بازگشت به روستا و کارآفرینی پرداخت می‌شود، افزود: تولید و کارآفرینی در روستا‌ها شکل خاص خود را پیدا کرده است و بسیاری از روستاییان که قبلا برای کسب درآمد به شهر‌ها مهاجرت می‌کردند اکنون برای تولید و کارآفرینی به روستا‌ها برگشتند.

او گفت: هر خانه روستایی می‌تواند با فعالیت در زمینه گلخانه و کاشت گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و فرآوری میوه‌ها یک کارخانه برای ایجاد شغل باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =