00

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از بازار تهران به عنوان یک فرصت فوق‌العاده و بسیار ممتاز برای عرضه و فروش تولیدات روستایی استان سمنان نام برد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، محمد امید در دیدار با استاندار سمنان با اشاره به نزدیکی استان سمنان به پایتخت از آن به عنوان یک فرصت بزرگ نام برد و اظهار کرد:  مناطق روستایی استان محصولات متنوع و با کیفیتی دارد که می‌توانند در بازارهای تهران عرضه شوند.

وی با بیان اینکه استان سمنان ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه دارد افزود: بحث ایجاد ظرفیت های اشتعال روستائیان اقدام بسیار مناسبی بود که در دولت تدبیر و امید به انجام رسید و مناطق روستایی استان سمنان نیز می‌توانند از این شرایط بهره‌مند شوند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به توجه ویژه به روستاها و مناطق محروم در چند سال اخیر خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار زیادی در راستای توسعه مناطق روستایی کشور به انجام رسیده است.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان نیز در این دیدار به موقعیت جغرافیایی بسیار ممتاز استان سمنان و قرار گرفتن در مسیر دو کریدور اصلی کشور پرداخت و گفت: یکی از امتیازات اساسی استان سمنان، واقع شدن در کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب است.

وی به تعدد روستاهای فاقد بیکار در این استان پرداخت و اظهار کرد: تعدادی از روستاهای استان سمنان بعنوان روستای بدون بیکار معرفی شده اند که ظرفیت بسیار خوبی در اقتصاد و توسعه منطقه می باشند .

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان اضافه کرد: روستاهایی مثل محمد آباد ، جودانه و دهملا و همچنین شهر کلاته‌خیج نمونه های موفقی از ایجاد اشتغال موثر در استان سمنان است.

وی تصریح کرد:نزدیکی استان سمنان به پایتخت کشور ، ظرفیت مناسبی است که می تواند موجب توانمندی شهرها و روستاهای استان سمنان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =