00

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: رویکردهای جدیدی برای حضور فعالان بخش خصوصی کشور و منطقه مرکزی کشور با بهره‌برداری از محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ایجاد شده است.

به گزارش روستانیوز، علی یارمحمدیان در دهمین جلسه کمیسیون تجارت، خدمات و ارتباطات اتاق بازرگانی بیان داشت: یکی از راهکارهای توسعه صادرات برای کشورها، حضور در نمایشگاه‌های تجاری و تخصصی است چرا که نمایشگاه یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی برای توسعه محصول و همچنین بهترین راهکار برای توسعه سرمایه‌گذاری در مناطق به شمار می‌رود.
وی نقش رویدادهای نمایشگاهی در توسعه اقتصادی را بسیار مهم و اساسی دانست و افزود: اصفهان در بسیاری از بخش‌های اقتصادی رتبه‌های برتر کشوری را به خود اختصاص داده است.
این مقام مسئول ادامه داد: اصفهان در حوزه‌های سنگ، فولاد، تولید تجهیزات و ماشین‌آلات، دام و طیور، کشاورزی و گل و گیاه، فرش و طلا و جواهر حرف اول کشور را می‌زند؛ این پتانسیل‌های گسترده نشان می‌دهد که اصفهان می‌تواند محرک افزایش و توسعه صادرات کشور باشد و برای دستیابی به این موضوع، رویدادهای نمایشگاهی بهترین ابزار به شمار می‌روند.
وی با تاکید بر اینکه ظرفیت صنعت نمایشگاهی در اصفهان افزایش یافته است، ادامه داد: با ساخت و تجهیز محل جدید برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، اقدامات لازم برای حضور مطلوب شرکت‌ها و فعالان اقتصادی در نمایشگاه پیش‌بینی و انجام شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تاکید کرد: اکنون که زیرساخت‌های استاندارد صنعت نمایشگاهی در اصفهان فراهم شده، لازم است نمایشگاه‌هایی برگزار شود که در سطح منطقه و بین‌الملل موفق ظاهر شود؛ به همین منظور از پیشنهاد فعالان اقتصادی برای دستیابی به این موفقیت استقبال می‌کنیم.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان نیز که به صورت مجازی در این جلسه حضور داشت گفت: بهره‌برداری از محل جدید برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان یک اقدام بسیار مهم و اساسی در حوزه‌های تجارت، توجه به شتابدهنده‌ها و همچنین گردشگری به شمار می‌رود.
مسعود گلشیرازی با تاکید بر اینکه لازم است همراهی ویژه‌ای توسط شرکت‌های فعال بخش خصوصی اصفهان با نمایشگاه صورت گیرد، افزود: برای اینکه چراغ نمایشگاه روشن باشد، صنایع مهم اصفهان باید حضور جدی در رویدادهای نمایشگاهی داشته باشند و از برگزاری این رویدادها حمایت کنند.
وی اظهار داشت: دستیابی به توان‌ صادراتی و همچنین پیش‌برد موفقیت‌های فراصنعتی با استفاده از پتانسیل‌های نمایشگاهی قابل انجام است و بر همین اساس، امیدواریم شرایط لازم برای حضور مطلوب شرکت‌های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در نمایشگاه اصفهان ایجاد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =