کد خبر: 10488
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
خاوازی

وزیر جهاد کشاورزی از پیشرفت موسسه رازی در تولید واکسن کووید-۱۹ خبر داد و اظهار امیدواری کرد: در این هفته سازمان غذا و دارو مجوز انجام تست واکسن تولیدی موسسه رازی را صادر کند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایانا،  کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در مراسم تجلیل و تکریم از پرستاران وزارت جهاد کشاورزی، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار به جامعه پرستاری کشور، اظهار کرد: ما پرستاران و پزشکان بسیاری را براثر بیماری کووید-۱۹ از دست داده‌ایم و امیدواریم این بیماری به زودی از میان برود.

خاوازی با اشاره به پیشرفت موسسه تحقیقات و سرم‌سازی رازی برای ساخت واکسن بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: این مژده را به کادر درمان می‌دهم که یکی از بهترین و مجرب‌ترین تیم‌های در حال تحقیق بر روی واکسن بیماری کرونا، در وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد و امیدواریم در این هفته سازمان غذا و دارو مجوز انجام تست واکسن تولیدی موسسه رازی را صادر کند.

وی افزود: موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی پا به پای ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در تحقیقات تولید واکسن کووید ۱۹ فعالیت کرده و امیدواریم به زودی پس از انجام مراحل مختلف، این واکسن تایید و آماده توزیع شود.

وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: وزارت بهداشت و وزارت جهاد کشاورزی، پیش از سال ۹۹ در جریان این اقدامات قرار داشتند و به جزئیات آن واقف هستند.

در ادامه این مراسم، مدیرعامل موسسه پزشکی شهید شوریده اظهار کرد: پرستاران بسیاری را در راه مبارزه با بیماری کرونا از دست داده‌ایم و از تمام پرسنل این مرکز پزشکی قدردانی می‌کنیم.

سید حسن موسوی تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «هر حرکت انسانی پرستار برای بیمار یک حسنه است و کمکی است به انسانی که محتاج و در کنار طبابت و هم‌وزن آن محسوب می‌شود.»

در پایان این مراسم، وزیر جهاد کشاورزی با اهدای لوح سپاس از پرستاران نمونه موسسه پزشکی شهید شوریده تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =