۵۶

آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ،رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از معاونین حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و همچنین مسئولین سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در نمازخانه سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، نماینده ولی فقیه  پیش از مراسم تکریم و معارفه شهادت دانشمند عزیز و تاثیرگذار در مسائل علمی کشور شهید فخری زاده و همچنین رحلت استاد بزرگوار مرحوم آیت الله یزدی را نیز تسلیت گفتند.
 نماینده معزز ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه بیانات خود فرمودند: باتوجه به تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران توسعه علمی بخش کشاورزی یک ضرورت محسوب می‌شود.
اظهار داشت: در شرایطی که کشور در معرض تحریم‌های ظالمانه قرار دارد توسعه بخش کشاورزی می‌تواند به توسعه اقتصاد کشور و معیشت مردم کمک کنند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان جهش تولید گفت: بدون شک برای رسیدن به جهش تولید باید موضوع کشاورزی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: توسعه بخش کشاورزی به معنی توسعه علمی و استفاده از فناوری‌های نوین در این بخش است تا بتوانیم بهره‌وری خود را افزایش دهیم.
ایشان عنوان کرد: باید علاوه بر توسعه تولیدات خود به فکر توسعه صنایع تبدیلی و افزایش ارزش افزوده محصولات خود نیز باشیم تا بتوانیم سود بیشتری را به کشاورزان و معیشت آنان برسانم.
وی افزود: اگر بخواهیم کمر بیکاری و مشکلات معیشتی را در کشور بشکنیم بدون شک باید در زمینه کشاورزی فعال تر باشیم.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به توانایی های استان کرمانشاه اظهار داشت: کرمانشاه منطقه ای بسیار ارزشمند است که در تمام بخش ها همواره نقش محوری در کشور دارد.
وی افزود: طبیعت و کشاورزی کرمانشاه سرزنده و برای پیشرفت آماده است که باید به درستی از آن استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =