مهرداد کمانگری

مدیرکل بیمه سلامت گلستان از تمدید اعتبار دفترچه های بیمه سلامت تا فروردین سال بعد خبرداد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، مهرداد کمانگری اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت ایران با عنایت به استمرار افزایش شیوع کرونا و همگام با فعالیت سایر دستگاه‌های اجرایی با هدف رعایت هر بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع و کاهش مراجعات بیمه شدگان به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و کاهش ترددها به منظور تسهیل در پوشش و استمرار بیمه مردم و ایجاد بستر مناسب جهت پوشش بیمه‌ای رایگان، اقداماتی را انجام داده است.

وی افزود: در اولین گام همه افراد جامعه اعم از شهری و روستایی که در حال حاضر فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای بوده می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد دفترچه بیمه درمان در صندوق‌های بیمه سلامت همگانی با اعتبار ۶ ماهه دریافت کنند.

کمانگری ادامه داد: همچنین افرادی که در سنوات گذشته توسط سازمان بیمه ایران پوشش درمانی داشتند اما به دلایلی اقدام به تمدید دفترچه اعتبار خود نکرده‌اند هم می‌توانند تا پایان سال تحت پوشش درمان ۶ ماهه بیمه‌ای رایگان قرار گیرند.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان بیان کرد: سازمان بیمه سلامت در راستای کاهش ترددات و تجمعات، همه دفاتر بیمه‌ای که از تاریخ یک فروردین ۱۳۹۹ فاقد اعتبار شده بودند را به صورت غیرحضوری و بدون ضرورت مراجعه، تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ تمدید کرد.

کمانگری افزود: در راستای ارائه خدمات الکترونیک سامانه ثبت غیرحضوری طراحی شده و افراد می‌توانند با مراجعه به این سامانه به صورت شبانه روزی خدمات دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =