کد خبر: 10014
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
برف جاده

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: در حال حاضر ۱۱ مسیر روستایی استان زنجان مسدود بوده و راهداران در تلاش برای بازگشایی این جاده‌ها هستند.

به گزارش روستانیوز به نقل از تسنیم، محمد محمدی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت راه‌های استان اظهار داشت: در طول 36 ساعت گذشته حدود 107 جاده روستایی بازگشایی شده است اما با این وجود تا حال حاضر مسیر 11 روستا همچنان مسدود و عوامل راهداری در تلاش برای بازگشایی این جاده‌ها هستند.

وی افزود: بیش‌ترین مسیر‌هایی روستایی که در طول روز‌های گذشته مسدود شده مربوط به شهرستان‌های زنجان، سلطانیه و ماهنشان بوده است با این حال راهداران از همان ساعات نخستین اقدام به بازگشایی و نمک‌پاشی مسیر‌ها کرده‌اند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان با اشاره به این‌که در کلیه مسیر‌های مواصلاتی استان وضعیت پایدار، بدون مداخلات جوی دارد و مشکلی در تردد نیست گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بارندگی‌ها مجددا از عصر فردا در استان آغاز می‌شود، لذا داشتن تمهیدات سفر در زمستان برای رانندگان الزامی است. 

وی بیان کرد: کلیه تصویر‌های نظارتی مسیر‌های مواصلاتی استان برای عموم مردم از طریق صفحه اینترنتی www.141.ir قابل دسترسی است. همینطور شهروندان زنجانی می‌توانند با تماس شماره 141 از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور باخبر شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =