روستای کندسر

دهیار روستای کندسر با اشاره به مشکلات این روستا گفت: یکی از مشکلات روستا، وجود تیربرق‌های چوبی و پوسیده است. اهالی روستا از فرسودگی شبکه توزیع برق و نوسانات مداوم برق گله‌مند هستند و خطر سقوط تیربرق‌ها را همواره احساس می‌کنند و خواهان اقدام فوری مسئولان جهت پیشگیری از حادثه‌ای خطرناک هستند. در شرایط فعلی وزش باد ممکن است هر لحظه در شبکه توزیع برق اختلال ایجاد کند که این مسأله می‌تواند سبب تهدید جانی و مالی برای ساکنان روستا و همچنین ایجاد خسارت برای شبکه توزیع برق شود.

به گزارش روستانیوز، حامد اسکندری افزود: جاده روستا سال‌هاست که با وجود تردد بسیاری از اهالی روستایی، خاکی است و اهالی روستا از این مسأله رنج می‌برند. بدون‌شک یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه هر منطقه‌ای، جاده و مسیر ارتباطی مناسب است و این موضوع می‌تواند دغدغه بسیاری از مردم در رفت‌وآمد را برطرف کند.
وی ادامه داد: از دیگر مشکلات روستا که باعث مهاجرت مردم از روستا شده، معضل بیکاری است. جوانان ما مشکل کار دارند و وضعیت اشتغال در روستا بسیار نامناسب است. اگر در روستاها اشتغال ایجاد شود و امکانات روستا افزایش یابد، نه‌تنها مردم روستا را ترک نمی‌کنند، بلکه شاهد مهاجرت معکوس نیز خواهیم بود.
اسکندری با اشاره به اقدامات عمرانی دهیاری در روستا خاطرنشان کرد: تعریض جاده، دیوارچینی، نصب تابلو و ساخت پل و جاده برای مزارع کشاورزی ازجمله اقدامات دهیاری در روستاست؛ ضمن آن‌که طرح هادی هم در روستا انجام شده است. 
دهیار روستای کندسر اضافه کرد: کندسر حدود 55خانوار جمعیت دارد و مردم به کشاورزی مشغول هستند. عمده محصول این روستا نیز برنج است.
گفتنی است، کندسر، روستایی از توابع شهرستان لنگرود استان گیلان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =